Cel mai bun film

Dupa ce am vazut o gramada mare de filme, pot spune ca cel mai bun film pe care l-am vazut e acesta. Este pus si pe youtube si il puteti viziona acolo, unde de fapt l-am vazut si eu.

Dupa cum am mai spus una din cartile cu cea mai mare influenta asupra mea a fost evanghelia dupa Ioan. Aceasta carte pusa acum pe pelicula ma face sa stau cu sufleul la gura. Apreciez cel mai mult ca intreg scenariu merge verset cu verset asa cum ii dicteaza Biblia. Ma impresionat simplitatea actorului ales sa il reprezinte pe Domnul Isus, statura sa mica si fata sa comuna. Mi-a placut ca dialogurile erau formate din versete si am simtit aproape ca sunt martor la ceea ce s-a petrecut in mintea apostolului Ioan cand isi amintea viata Domnului Isus si scria aceasta evanghelie.

Va urez cu drag vizionare placuta. Si cred sincer ca sufletul va beneficia de acest film din plin.

Published in: on Decembrie 9, 2008 at 7:15 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://calvinisti.wordpress.com/2008/12/09/cel-mai-bun-film/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

