De ziua Ta, Isus! de Agnia Potoroaca

E ziua Ta…

Fulgii de nea au scris peste pământ

mesajul bucuriei:

E ziua Ta, Isus.

N-a trebuit să îmi notez în calendar

căci n-aş uita…

Mi-eşti cel mai bun prieten!

Şi-aştept cu-atâta dor,

în fiecare an, să vină

ziua Ta!

.

Te-am căutat,

de-acum o săptămână…

şi ieri şi azi.

Am vrut să fiu eu prima

ce îţi urează: „Bun venit!”

Poate eşti ocupat,

căci eu am străbătut atâtea locuri şi…

tot nu Te-am găsit!

.

Umblând pe străzi,

vedeam cum oamenii se pregătesc

de sărbătoare.

Mă încânta!

Şi-am vrut să mă alătur lor

crezând că vor să-ţi facă o surpriză,

acum, de ziua Ta.

.

I-am întrebat

dacă nu ştiu cumva când vei veni.

Dar, ce ciudat…

Unii, nici nu Te cunoşteau,

iar alţii s-au mirat că îi întreb

tocmai de Tine.

Şi totuşi azi… e ziua Ta!

.

Priveam vitrinele,

atât de colorate…

şi m-am gândit să-ţi iau ceva,

orice-ai vrea Tu!

Dar, am găsit la orice colţ

cadouri pentru orişicine,

doar pentru Tine, nu!

.

Speram că poate

voi găsi pe cineva,

care să ştie unde eşti…

Dar, mulţi vorbeau de Tine

ca de un simplu personaj.

Te cunoşteau, dar din legende

şi poveşti.

.

Astăzi e ziua Ta…

Cât de naivă pot să fiu gândindu-mă

că-i doar a Ta!

E-a Ta,

şi-a altor zeci de mii de lucruri,

căci am văzut cum fiecare

celebrează altceva!

.

E plin oraşul de lumini

şi totuşi e-ntuneric…

Căci nu-i lumina Ta!

Poate eşti trist

că n-ai primit nici azi,

de ziua Ta,

atenţia ce Ţi s-ar cuveni.

.

Nu pot să Te invit

în mijlocul petrecerilor lumii,

chiar de aş vrea!

Prezenţa Ta ar fi neaşteptată.

Nu Te-ar primi!

Căci n-ai fost invitat

la ziua Ta!

.

Dar vreau, şi pot,

să Te invit să iei masa cu mine,

în chiar… inima mea.

Şi ştiu că vei veni!

Ţi-o fac cadou şi Îţi propun

să ţinem ziua Ta

în fiecare zi!

Published in: on Decembrie 25, 2008 at 8:28 pm  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://calvinisti.wordpress.com/2008/12/25/de-ziua-ta-isus-de-agnia-potoroaca/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. DOMNUL ISUS NU S-A NASCUT PE 25 DECEMBRIE.ZEUL SOARE DA. CITESTE TE ROG RELIGIA TAINICA A BABILONULUI.


Lasă un răspuns

