O marturie extraordinara!!! Un alt drogat ajunge sa Il cunoasca pe Dumnezeu!

In primul rand vreau sa imi cer scuze de la toti cei ce ati intrat pe blog in aceasta perioada si poate ati pus intrebari sau comentarii si eu nu am raspuns.

Am fost foarte ocupat si am avut destul de multe probleme. Va rog in Numele Domnului pe cei care vreti sa va rugati pentru sotia mea care este destul de grav bolnava. Si are nevoie mare de rugaciunile voastre.

Acum as vrea sa va atrag atentia spre marturia harului lui Dumnezeu si in aceasta idee voi posta niste marturii ale unor crestini, fara sa tin cont  de teologia lor, pe care Dumnezeu i-a scos din groapa cea ma de jos.  Oameni care pe mine ma ajuta pt ca ma simt inteles de cei ce au experimentat ceva asemanator si tot odata imi da speranta pentru prietenii mei care inca se afla acolo.

Primul dintre ei va fi C.J. Mahaney:

Al doilea e Paul Washer, despre care am avut din partea voastra cereri sa  public mai mult, deci aici puteti vedea cum s-a intors el la Domnul:

Al treilea este Mark, un raper care a fost salvat din lumea hip-hop-ului:

Si cel de al patrulea este Brain Welch, fostul chitarist de la trupa Korn, o trupa care a distrus prin muzica ei mai multe vieti decat multe altele, vorbesc din experienta:

Vizionare placuta si sper ca Dumnezeu sa va incurajeze sa marturiti evanghelia celor care in ochii nostri nu au nici o sansa ca s-ar putea ca Dumnezeu sa ne surprinda.

Apropo rugati-va si sa postez pe net filmul cu intoarcerea mea la Dumnezeu si calatoria mea in lumea drogurilor din care am fost rapit de Dumnezeu si dus in taramul luminii. Sper ca intr-o saptamana sa fie gata tot si sa il pun pe net.

Domnul sa isi implineasca planurile Sale.

Madalin

Published in: on Aprilie 27, 2009 at 7:22 am  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://calvinisti.wordpress.com/2009/04/27/o-marturie-extraordinara-un-alt-drogat-ajunge-sa-il-cunoasca-pe-dumnezeu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. Daca tu vrei sa spui ca de fapt si botezul administrat copiilor mici este dupa Scripturi , da-mi voie sa-ti spun ca intunericul ti-a acoperit mintea si pot sa ma indoiesc ca tu te-ai pocait vreodata , fiindca cine se intoarce la Dumnezeu ajunge sa-L cunoasca pe El si intelege si Evanghelia .

    • Buna Remus, ma bucur ca ti-ai jerfit din timp si ai citit comentariile la aceasta postare a mea despre botez.
      Am doar o intrebare pt tine, Schaeffer, Sproul, Michael Horton, Duncan, Owen, Edwards, Calvin, Luther si toti ceilalti erau necrestini? Toti prezbiterienii sunt necrestini? Oricine nu este baptist este in intuneric? Oameni care au facut marile treziri in Anglia si parintii miscarii moderne de misiune au fost cu totii in bezna? Witefield si Brainerd si toti ceilalti sunt de fapt acum in iad? Interesanta pozitie ai adoptat. Asta face ca pozitia de pe care o detii in doctrina botezului sa fie ridicata la conditie mantuitoare. Esti sigur ca asta vrei sa spui? Ca oricine greseste in doctrina despre botez este imposibil sa fie mantuit?
      Astept raspunsul tau…


Lasă un răspuns

