Cum a fost primul seminar?

Am bucuria sa va transmit gandurile mele despre desfasurarea primului dintre cele 3 seminarii pe tema Creationismul Stiintific de la Universitatea Petrosani.

Am fost 26 de participanti si impreuna am vizionat documentarul „Dezlegand misterele vietii”, care a avut un impact puternic asupra participantilor, apoi am avut 10 min de discutii necoordonate in fiecare sa se poata pregati pentru sesiunea de intrebari si raspunsuri, sa aiba parte de o gustare mica si sa se relaxeze dupa o ora de stat jos.

In timpul rezervat intrebarilor si raspunsurilor, m-am bucurat ca intradevar au fost puse intrebari foarte pertinente si participantii erau intradevar interesati de acest subiect, ceea ce imi da speranta ca la urmatorul seminar vor participa si mai multi.  Probabil ca, din cauza ca documentarul era atat de pertinent incat nu prea aveai ce intrebari sa pui, majoritatea intrebarilor au fost despre cum putem cunoaste acest Creator, oricine ar fi El. De unde stim cum este El? Are morala vreo baza teoretica in paradigma evolutionista? Adica intrebari mai mult filozofice si metafizice care, desi nu erau legate de subiectul principal al documentarului sau al seminarului, aveau totusi legatura cu tema.

Eu personal ma bucur de felul in care seminarul s-a desfasurat si astept cu entuziasm saptamana viitoare, cand mai multi profesori au promis ca vor participa. Atunci sper ca discutile sa fie mult mai provocatoare si studentii si participantii sa fie implicati in dialog deschis cu profesorii, care predau la diferite materii aceasta teorie ca si cand ar fi dovedita stiintific.

Rugati-va pt deschidere de minte din partea tuturor participantilor, inclusiv a mea si rugati-va ca Domnul sa imi dea putere sa fac fata provocarilor si sa marturisesc existenta  Lui in Universitatea Petrosani.

Va multumesc pentru sprijin si pt incurajarile voastre.

Domnul sa va binecuvanteze, Madalin

Published in: on Mai 15, 2009 at 9:06 am  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://calvinisti.wordpress.com/2009/05/15/cum-a-fost-primul-seminar/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. Brother,

    Mult succes la al doilea seminar! Domnul cu tine! Fii sare si lumina. Fie ca El sa cerceteze cat mai multe inimi si sa le aduca la pocainta.

    Ma rog pentru tine.

    Horia

    • Multumesc Horia. Trimite-mi si mie poza cu noi de la conferinta. M-am bucurat tare mult sa te cunosc, a fost o placere si o bucurie mare sa cunosc frati de aceleasi convingeri cu mine. Oricum calvinistul, floare rara 🙂.

      Am terminat cele 3 seminarii si a fost in general bine, sa te uiti la ultima postare si acolo explic. Domnul cu tine fratioare.

      Madalin


Lasă un răspuns

