Si chiar de, de Agnia Potoroaca

Şi chiar de am venit în lume,

Fără să-mi dau consimţământul,

Acum exist şi port un nume,

Iar condamnarea mi-e… pământul!

.

Şi chiar de n-am fost întrebată

Dacă semnez sau nu contractul,

Prin care viaţa mi-este dată,

Şi suferinţa… şi păcatul…

.

Chiar de, nu mi-am ales destinul,

Nici timpul, nou sau primitiv,

Şi am primit cadou suspinul,

Care nu-i dar facultativ!

.

Şi chiar de nu mi s-a permis

Prin probe să-mi decid aspectul,

Şi-un Altul chipul mi-a descris,

Uitând să facă pe corectul!

.

Chiar dacă nu m-au consultat

În chestiunea geografiei,

Dacă prefer anume stat,

Sau vreau prin zona României…

.

Chiar de n-a vrut nimeni să ştie,

Cum mi-ar fi fost oare mai bine:

Să mă complac în bogăţie,

Sau să muncesc un colţ de pâine…

.

Şi chiar de n-am ales nici drumul,

Unde să-mi scriu povestea mea,

Să-nfrunt capcane cu duiumul,

Sau să n-am timp a dispera…

.

Şi chiar de n-am decis să fiu,

Şi m-a ţinut soarta în mână,

Îţi mulţumesc Doamne, căci ştiu,

Puteam să fiu încă ţărână!

AMIN

Published in: on Iunie 18, 2009 at 9:14 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://calvinisti.wordpress.com/2009/06/18/si-chiar-de-de-agnia-potoroaca/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

