Eu, Dumnezeu si drogurile! Filmul despre viata mea…

Dupa cum am spus de multa vreme, m-am tot luptat sa pun filmul asta undeva pe net si nu prea am reusit. El a fost filmat acum 4 ani si montat anul acesta de catre o prietena si o sora draga, Andreea, la care ii multumesc din suflet. Sper ca Domnul sa va incurajeze prin aceasta marturie si El sa atraga atentia nu asupra mea ci asupra harului Sau nespus de mare si de minunat. Eu ma bucur ca o epava asa de ruginita si un mort in putrefactie cum am fost eu are drpetul astazi sa se numeasca copilul lui Dumnezeu. A Lui sa fie gloria si onoarea si inchinarea si maretia in veci de veci. Amin

Aceasta este povestea mea, mai bine zis povestea lui Dumnezeu in viata mea, inca o dovada a harului Sau nemasurat de mare. Ii dau gloria doar Lui pentru mantuirea de care am parte si traiesc ca sa Il glorific pe El. Fie ca acest film sa ii faca pe toti cei ce se scalda in mocirla pacatului sa se gandeasca la faptul ca, daca eu am fost scos de acolo si ei au o sansa si ca Dumnezeu nu se da inapoi sa se murdareasca pe maini cu ei. Cu alte cuvinte, baieti, fostii mei prieteni, inca imi sunteti dragi si ma rog pt voi sa puteti gasi pacea cu Dumnezeu prin Fiul Sau Isus Hristos. Va dedic acest film si vreau ca prin el sa intelegeti ce s-a intamplat de fapt in viata mea cand m-am intors la Domnul. Pt Isu, Sandala, Puski, Genu, Zubi, Mosu, Bondaru, Sobo, Joko, Doru, si toti ceilalti pe care stiti ca inca va iubesc. Domnul sa va dea speranta!

1 Timotei 1:15-17 O, adevărat şi cu totul vrednic de primit este cuvântul, care zice: „Hristos Isus a venit în lume ca să mântuiască pe cei păcătoşi”, dintre care cel dintâi sunt eu.
Dar am căpătat îndurare, pentru ca Isus Hristos să-Şi arate în mine, cel dintâi, toată îndelunga Lui răbdare, ca o pildă celor ce ar crede în El, în urmă, ca să capete viaţa veşnică.
A Împăratului veşniciilor, a nemuritorului, nevăzutului şi singurului Dumnezeu, să fie cinstea şi slava în vecii vecilor! Amin.

Imi pare rau dar nu il incarca wordpress-ul asa ca trebuie sa urmariti acest link. Sper ca in viitor sa pot pune si pe blog filmul. Daca cineva ma poate ajuta la asta as fi recunoscator.

http://www.megavideo.com/?v=OI3WFIQ7

Madalin

Published in: on Octombrie 26, 2009 at 9:26 am  Comments (7)  

The URI to TrackBack this entry is: https://calvinisti.wordpress.com/2009/10/26/eu-dumnezeu-si-drogurile-filmul-despre-viata-mea/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 comentariiLasă un comentariu

  1. Din pacate cei mai multi renunta la un drog in favoarea unui alt drog. Doar ca acest nou drog se numeste „credinta” sau „Dumnezeu”. Chiar daca nu se baga in vena, ci „pe urechi” sau „pe ochi” (cititul Bibliei, de exempl), pe termen lung este la fel de distructiv. Motivul este ca se ajunge confuzia realitatii cu imaginarul.

    Te felicit ca ai renuntat la droguri de tip chimic, dar te sfatuiesc ca sa faci efortul renuntarii si la acest drog al credintei de care esti dependent. Altfel te va distruge, si din pacate inainte de acest lucru te va face sa nu mai poti constientiza raul pe care credinta ti-l face.

    Cel mai bine este sa nu consumi nici un drog: nici cafea, nici alcool, nici heroina, nici cocaina, nici Dumnezeu, nici credinta. Toate aceste distrug mintea, doar ca o fac pe cai diferite. Pacat in schimb ca credinta este considerata o virtute, desi ea este un viciu deosebit de periculos.

    • Buna Emil, ma bucur ca pana la urma ai citit ce am scris la tine pe blog si ca ti-ai facut timp sa citesti sau sa urmaresti filmul cu viata mea(nu stiu exact de unde sti).
      Ma bucur de felicitarile tale si ii multumesc lui Dumnezeu ca m-a ajutat sa scap de drogurile chimice.
      Acum eu stiu pozitia ta si cat timp petreci tu incercand sa le dovedesti oamenilor ca Dumnezeu nu exista si de aceea iti inteleg si ingrijorarea. Ma gadeam daca nu cumva este un drog si credinta ca Dumnezeu nu exista, pt ca necesita foarte multa credinta. Ma gadeam daca tu te consideri un om viciat in vreun fel si as fi vrut sa te privesc in ochi si sa te intreb cateva lucruri importante care probabil definesc cine suntem noi ca oameni.
      1. Cine este tu cu adevarat? Nu ce lucrezi sau cati ani ai, ci cine esti tu, ce este omul de fapt?
      2. De ce existi? Care este scopul tau in viata? De ce merita sa traiesti?
      3. De ce exista atat de mult rau in lume? Care este sursa raului? Si cum ii faci tu fata?
      4. Cum poate ce este rau in lume sa fie indreptat?

      Te rog mult sa raspunzi sincer si nu cu chestii de genul religia e cel mai rau lucru, opiu pt popor si lumea fara religie, cum zicea Lennon raposatul, este raiul imaginat de tine. Te rog gadeste-te un pic mai serios si chiar daca nu imi raspunzi mie, raspunde-ti tie.
      Emil ma gandeam cum ar fi viata mea fara Dumnezeu si sincer nu trebuie sa imi imaginez iadul, pt ca pt mine asta ar fi iadul, sa nu existe El. Stiu ca suna exact ca un dependent de hero, dar sincer eu recunosc ca sunt dependent de Dumnezeu si este cea mai placuta si mai implinitoare dependenta pe care o poate avea omul. Pacatul este in esenta sa dorinta de a fi independent de Dumnezeu. Minciuna din Eden era exact asta ca vei fi independent si multi sunt cei de azi care o halesc.
      As fi vrut mult sa pot sa te privesc in ochi in timp ce vorbim de sensul vietii, de ce ne tine in viata, care este motivatia pt a nu-mi pune capat zilelor si as vrea sa stiu care este raspunsul unui ateu cu privire la toate atrocitatile care se petrec sub soare. Nu exista in tine un simt al moralitatii inascute? Daca ai vedea un copil de 3 ani fiind molestat in plina strada nu ai simti un impuls moral care iti spune ca e gresit? De unde vine asta? De unde moralitate absoluta? De unde ideea de rau si bine? Daca totul e rodul unui accident cosmic ar trebui sa fiu cat se poate de rau si sa profit de toti, sa ma lupt cu toti si sa calc pe cat mai multe cadavre pt a-mi implini nevoile de baza? Doar cel mai puternic castiga nu? Sigur nu ai vrea o astfel de lume nu?
      Inchei zicandu-ti ca chiar imi pasa de tine. Nu te consider un oponent, ci un suflet pretios. Nu vreau sa castig un argument, ci pe tine. Daca ai putea experimenta doar 2 secunde din Ceea ce inseamna Dumnezeu cred ca am discuta diferit.
      Am sa ma rog pt tine.
      Cu drag si respect enorm, Madalin

      • Dumnezeu daca nu ar fi ar trebui inventat. Singurul element pozitiv din credinta e insusi Dumnezeu in rest e inselaciune s-au nebunie, oameni care practica credinta pana-si distrug ultima farama de minte. Pacat ca, credinta e practicata pt. a manipula suflete fara aparare si pe care le aduce pana intr-acolo sa se vanda unor oameni lipsiti de minte si ratiune. Sunt dezamagit profund de faptul ca bisericile se folosesc de Dumnezeu pt. a distruce sufletele si nu pt. a le ajuta. Te ademenesc ca sa te trimita apoi ca soldat pe front ca sa corupi alte suflete, uitativa la cei in credinta si veti vedea ca sunt teleghidati si lipsiti de ratiune si cu mintea spalata vorbesc ca de pe o banda de magnetofon, fiind incapabili de dialog. Unui credincios practicant, duhovnicul in ultima faza ii cere in numele lui Dumnezeu sa-si distruga mintea, acesta din urma ramanand fara nici o sansa de salvare. Pacat ca nebunia ne fura sansa de a fi langa Dumnezeu asa cum ne-a facut .

    • Am scris ieri un comentariu si se pare ca am deranjat dracusorii din capul celui care administreaza acest sit. Dar nu-i nimic asa e cu habotnicii nu stiu ce inseamna dialogul, dau din gura pana li se rupe banda. Dumnezeu daca nu ar fi ar trebui inventat. Cel mai valoros element de credinta e insusi Dumnezeu. Credinta e un drog doar in cazul in care iti vinzi sufletul unui saman sau duhovnic. Pentru cei care il iubesc pe Dumnezeu felicitarile noastre. Ei trebuie sa fie vigilenti si sa nu-si vanda sufletul. Ca sa ne dam seama de adevar trebuie sa stim ca in faza finala de credinta samanul sau duhovnicul iti cere sa-ti distrugi minte si in acel moment nu mai ai nici o sansa de salvare, sufletul ti-e vandut. Ca soldat fidel ce esti ei te trimit pe front ca sa culegi alte suflete ca ei sa-si duca nebunia pana la capat. In oricare religie vei fi programat sa crezi ca tu esti in credinta dreapta si ceilalti sunt in inselare. Se uita de faptul ca Dumnezeu ne cere doar sa iubim.

      • draga Iulian daca ai fi citit ultimele articole ai fi vazut ca am spus ca eu nu mai intru atat de des pe net pt ca gasesc asta pierdere detimp. DIn cand in cand mai pun cate un articol si mai raspund la comentarii.
        Deci nu te-am cenzurat, ci pur si simplu nu am vazut comentarile tale. Nu e cazul ca daca o zi a trecut sa treci la tot felul de scenarii.
        Cu privire la ce spuneai despre teleghidarea religiosilor sunt cu totul de acord si daca ai sa citesti pe blogul meu mai atent o sa vezi ca si atac aceste lucruri. Probabil sa nu avem foarte multe lucruri in comun, dar asta o avem, nici eu nu suport ca majoritatea nu gandesc, nu stiu sa argumenteze si ca raspund ca niste spalati pe creier ceea ce au fost invatati. De aceea urasc religia si cred ca Dumnezeu este dezgustat de ceea ce azi se face in numele Sau, desi El nu a cerut niciodata asa ceva.

        Cu drag, Madalin

  2. M-am bucurat cu lacrimi de marturia ta.Multumesc celui Atotputernic petru tine!Hristos Isus singurul sa-ti fie toata desfatarea!

  3. Madalin ,aici ai adresa mea de mail .Sper sa putem colabora in viitor pentru a ajuta la salvarea celor in nevoi…


Lasă un răspuns

