Speranta mea atunci cand vine suferinta!

Am scris acest articol pt a putea sa impartasesc cu voi felul in care ma ajuta pe mine doctrinele harului atunci cand viata nu prea are sens. Inca o data vreau sa subliniez ca pentru mine calvinismul se rezuma la suveranitatea lui Dumnezeu in toate lucrurile, de aceea speranta mea este ca „Dumnezeu este in control, El inca sta pe tron si nimic din ceea ce mi se intampla nu Il ia prin surpindere”. Bucuria mea este ca suferinta nu este doar ingaduita de Dumnezeu, ci planificata si portionata de El. Atunci cand nu vad mana Lui si nu inteleg de ce lucreaza asa cum lucreaza ma incred in inima Sa pentru ca stiu ca inima Sa nu va lasa mana sa faca decat ceea ce El iubeste. E grozav sa stii ca esti iubit in timp ce suferi si sa stii ca tot ceea ce ti se intampla vine de la un Tata care te iubeste si nu va permite nimic ce nu lucreaza spre binele tau final si spre gloria Lui.

Cum sa nu te inchini inaintea unui asemenea Dumnezeu minunat de personal.

Va dedic aceste doua filmulete la toti cei care suferiti si nu intelegeti de ce.

Published in: on Noiembrie 26, 2009 at 8:29 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://calvinisti.wordpress.com/2009/11/26/speranta-mea-atunci-cand-vine-suferinta/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

