Conferinta despre Homeschooling de la Arad

Dragii mei, am bucuria de a va anunta ca in data de 20 Martie va avea loc la Arad, la Biserica Baptista Logos o conferinta despre Homeschooling, adica educatia la domiciliu. Eu unul sunt adeptul acestei  forme de educatie si o consider foarte benefica si biblica. Cred ca pentru cei dezamagiti sau ingrijorati de problemele sistemului de invatamant actual, aceasta conferinta poate aduce speranta si lumina si poate oferi o alternativa reala la educatia de stat.

Pentru inscrieri sau confirmari va rog luati legatura cu Mircea Aioanei, pastorul bisericii Baptiste Logos din Arad la adresa: aioaneimircea@yahoo.com.

Pentru cei care ma cunoasteti mai bine, subliniez ca Biserica Reformata Prezbiteriana din Mijlocul si Estul Europei este unul dintre organizatorii principali, impreuna cu Biserica Baptista Logos Arad, si astfel veti avea ocazia sa ii cunoasteti pe unii dintre ei, in special pe Gabriel Curcubete, presedintele Asociatiei Home Schooling Romania.

Sper sa ne vedem acolo.

Published in: on Martie 4, 2010 at 11:02 am  Comments (12)  

The URI to TrackBack this entry is: https://calvinisti.wordpress.com/2010/03/04/conferinta-despre-homeschooling-de-la-arad/trackback/

RSS feed for comments on this post.

12 comentariiLasă un comentariu

  1. „subliniez ca Biserica Reformata Prezbiteriana din Mijlocul si Estul Europei este organizatorul principal”-oare?

    • Scuze Ciprian, am corectat. Nu sunt ei singurii organizatori principali. Greseala mea. Am modificat articlolul. Sper ca e ok acum. Daca nu sa imi sugesrezi o varianta mai buna.

      Cu drag Madalin

  2. E foarte bine !!!!!!!
    Abia asteptam sa va vedem. Domnul sa va aduca in pace.
    Harul si pacea sa va fie inmultite

  3. […] calvinisti.wordpress.com […]

  4. E un subiect ‘greu’ si asteptam stiri despre cum se poate aplica asa ceva. Cred ca in SUA unul din motive este si insecuritatea din scoli. Pe de alta parte, pericolul este ca se produce o indepartare a copilului de generatia sa, pot interveni probleme de socializare. Mai ramane si problema calitatii.

    • Asa e, este un subiect greu, dar oamenii superficiali de azi se grabesc ca condamne fara sa cunoasca. Nu vorbesc de tine aici. Cred ca pericolele scolilor din America nu sunt mai mici aici. Chiar daca nu ti-l impusca la scoala, o sa-l invete o gramada altele. Cauta pe youtube violenta in scoli si ai sa te sochezi de cruzimea copiilor. La noi in oras stiu sigur ca in scoala gimnaziala se consuma droguri. Cat despre socializare, stiim ca exista socializare pozitiva si negativa, oare ce fel de socializare ofera scoala? Care este structura din viata reala care se aseamana cu scoala, in afara armatei si a puscariei? Daca vrei pot sa iti ofer niste materiale foarte bune despre socializare in cadrul scolii cat si in HS. Cred ca mitul socializarii a fost intentionat promovat ca sa impiedice oamenii sa intaleaga ca au o alternativa. Eu nu o sa imi inchid copilul in casa, dar am sa controlez cine sunt cei cu care socializeaza si ce invata. Nu vrea ca copilul meu sa fie invatat ca este un accident, o greseala a universului amoral, ca nu exista adevar absolut sau bine si rau. Nu vreau sa las sistemul despre care Domnul Isus spunea ca zace in Cel Rau sa imi educe copilul asa incat sa ii fie tot mai greu sa creada in simplitatea evangheliei. Am sa ii spun eu tot despre evolutionism dupa ce i-am prezentat adevarul si am sa ii spun ce crede lumea dupa ce l-am inarmat impotriva minciunilor din afara. Mi se pare socant felul in care crestinii isi sacrifica copiii si apoi se intreaba cum de au ajuns atei sau in cine stie ce pacate grosolane. Sa nu uitam ca doar in 2009, trei tineri din Cluj s-au sinucis desi erau crescuti in Biserica si toti trei erau consumatori de droguri si unul era traficant. Sa nu mai vorbim de alte cazuri vestite de copii de lideri care au ajuns groaznic, si intrebarea care se ridica este: Oare am facut noi tot ce am putut pentru copiii nostri?
      Inca o data sper ca intelegi ca nu ma refer la tine, ci la marea majoritate a crestinilor din Romania.

      Cu drag Madalin

  5. Salut, apropos de subiect ,la noi in Romania este permis sa faci scolarizarea copilului acasa? In Ungaria stiu ca da ,dar in Austria risti amenda ,inchisoare sau sa ti ia copilul.

    • acum se lucreaza la aprobarea legii cu HS in Romania. Speram sa fie legal pana la sfarsitul anului. Deocamdata se discuta in parlament si noi incercam sa aratam de ce este o alternativa sanatoasa din punct de vedere educational.

      Daca nu o sa fie legal prin sistemul roman de educatie atunci o sa ne inscriem copilul in alta tara la o scoala si tot o sa facem HS.

      Domnul cu tine viteazule

    • Scuze ca intervin ,dar eu traiesc in Austria si nu este adevarat ca iei amenda sau iti ia copilul poti sa-ti educi copilul acasa ,doar ca la sfarsitul fiecarui an scolar trebuie copilul sa dea examene…cunosc familie care isi educa copilul acasa,eu nu am astfel de conceptii in privinta educarii copiilor,consider ca este mai bine pt ei sa mearga la scolile din „lume” ca doar nu suntem calugari,dar fiecare este liber sa decida in dreptul sau,fi binecuvantat! pid

  6. Madalin, efortul e mare dar meritoriu si extrem de interesant. Eu unul sincer as merge pe sistemul public de invatamant, in Bucuresti sunt si scoli destul de bune. Dar apreciez dedicarea unor parinti care sa faca HS. Apropo, sistemul asta pana la ce clasa este aplicabil ?

    • depinde pana unde te descurci ca parinte. Sunt care ii duc pana la universitate, adica si liceul si apoi se inscriu la universitate.

  7. Aproape in toate orasele mari din tara sunt scoli foarte bune. Nimeni nu poate garanta ca se va deregla sau nu copilul pe parcursul vietii. Oameni mari au iesit din mijlocul iadului si multi au cazut din mijlocul si protectia unei biserici sau a unei morale desavarsite. Nimeni nu poate garanta absolut nimic in afara de Harul Lui, iar asta daca este o garantie este oriunde. Eu unu cred si sunt de parere ca-i mult mai sanatos sa creasca in mijlocul celorlalti decat sa se dezvolte separat intr-un „turn de fildes”. Fiindca daca pe parcurs cumva,ceva se va schimba in viata copilului, „protectia” nu-i va mai fi de ajutor, iar in lume nu va sti sa se descurce.


Lasă un răspuns

