Pentru Alin Cristea

Draga Alin ma bucur ca putem sa purtam un dialog civilizat lipsit de ironie si vorbe grele. De asemenea ma bucur ca inca mai citesti ce pun eu pe blog, desi o fac foarte rar. Intr-adevar e foarte greu sa tii un blog, sa scrii articole bune (nu cearceaf ca ale mele) si e greu sa raspunzi la comentarii si la nesfarsite controverse. Nu sunt foarte bine spiritual si motivul principal pentru care ma retrag pentru o perioada este aceasta: Vreau sa ma apropii din nou de Dumnezeu in felul Lui simplu.

Poate ai timp sa te rogi pt mine.

Pe langa asta acum termin faculatea, sotia trebuie sa nasca in cateva zile-saptamani, plec la Cluj cu ea in cateva zile si inca mai am de zugravit acasa baia.

Dar totusi motivul principal este starea mea spirituala. Pot sa ma rog in fire, sa citesc Biblia in fire si sa misionez in fire, chiar si sa tin blog in fire (stiu ca suna incredibil :)  ), dar la sfarsit oare „va gasi Domnul credinta in mine?”

Iti recomand doua videouri de la doi oameni pe care ii respect enorm (desi o sa mi se spuna ca erau arminieni) si de pe urma carora am beneficiat enorm.

Vizionare placuta sau mai bine zis folositoare si Domnul sa te apropie si pe tine si pe mine de El, sursa Vietii Vesnice!

Paris Reidhead: 

Leonard Ravenhill: 

Si unul care poate ai putea sa-l popularizezi si tu: 

Published in: on Iunie 22, 2010 at 9:06 am  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://calvinisti.wordpress.com/2010/06/22/pentru-alin-cristea/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 comentariiLasă un comentariu

  1. 1. Ai folosit o poză (cu mine) care nu este proprietatea ta.

    2. Întradevăr – Într-adevăr; să scri – corect: să scrii; să ți – corect: să ții; să mă apropi – corect: apropii.

    Regulile de gramatică și regulile de circulație trebuie respectate în orice condiții.

    Dacă careva îți omoară din neglijență soția (și copilul) pe drumul pe Cluj, o să accepți faptul că nu a respectat regulile de circulație rutieră / transport CFR, că era într-o „stare spirituală” proastă?

    3. De ce îmi recomanzi două „videouri” de la doi oameni pe care TU îi apreciezi?

    Tu ai fi interesat de 10 „videouri” de la 10 oameni pe care îi apreziez EU (sau alții)?

    4. În definitiv, de ce ai afișat ACEASTĂ postare?

    Puteai să pui ca și comentariu…

    Păi ziceai că ai destule probleme…

    Nu e mai bine să înveți să… taci?

    5. Așadar, în cele din urmă, NU purtăm „un dialog civilizat lipsit de ironie si vorbe grle”.

    Nu ai făcut decît o gafă, cum sînt destule în blogosera creștină.

    Iar eu nu sînt deloc binevoitor față de cei care fac gafe, întrucît cunosc bine consecințele rezultatele gafelor lor.

    Iar la începutul anului am anunțat că voi fi mai dur anul acesta…

    • Madalin, daca imi permiti, o sa fac cateva scurte remarci aici. Nu ca m-as baga unde nu imi fierbe oala, dar tare imi este ca unii se cred „guru” si au impresia ca ar trebui pana si propria constiinta sa le ofere prinos de recunostinta, daramite un biet credincios.

      1. Domnule Cristea, cum ati trata un credincios onest, care vine din lume, si a carui marturie de schimbare a stapanului arata ferm catre o convertire autentica, dar care, sa presupunem, ar avea numai 4 clase, si acelea facute mai la „ff”, asa? Daca v-ar scrie o depesa aratand ca sunteti in eroare in vreo scriere, vorba, atitudine sau fapta, l-ati desfiinta doar pentru ca nu se ridica la altitudinea gramaticala a domniei voastre?

      2. Daca nu ma inseala pe mine vederea, imi face impresia ca „guru” Alin Cristea tocmai ce a comis in materie de limba romana o mai mare bata in balta decat toate greselile lui Madalin, ale lui Iosif Ton, ale lui Branzei si ale lui Manastireanu – care e campion – luate la un loc (asociere fara vreo intentie, Madalin). Si iata dovada – „Dacă careva…”. Pai bine, monser, inteleg ca vrusei sa scoti barna de la Madalin, si cand sa te repezi mai bine, hopa, te poticnisi de propriul…bustean.

      3. Ce-ati fi vrut dle Cristea, sa va recomande omu’ ce n-a visat azi-noapte? E chiar amuzanta reactia. Bine ca n-avem o academie catavencu pentru „blogosera” crestina, ca sa citez un clasic in viata…

      4. Madalin – bine ai notat tu ca, la telefon, omu’ e parca mai putin inversunat in legatura cu abaterile tale gramaticale. Aici e in „spatiul public”, ca sa folosesc limba de „guru”, iar tu esti prada ideala pentru astfel de „guristi”, pentru ca poti fi desfiintat pe aspecte formale fara sa fie nevoie sa ti se raspunda la chestiuni de fond.

  2. Buna Alin, si multumesc de raspunsul rapid. Am corectat ce era de corectat. Nu starea spirituala e de vina pentru greselile gramaticale, ci graba.
    Acum sa-ti raspund:
    1. Pot sa-ti spun si eu ca intre Consecintele si rezultatele era o virgula ce ai ratat-o si alte chestii de genul asta, daca as sta sa puric articolele tale, dar nu am timp de asa ceva.

    2. Ti-am recomandat 2 materiale video pt ca ma gandeam ca ti-ar prinde bine sa meditezi si tu la lucrarea ce o faci.
    3. As fi interesat de ceva ce imi recomanzi tu, daca intradevar este folositor.
    4. Cred ca consecintele incalcarii legiilor de circulatie si a celor gramaticale nu sunt apropiate in consecinte. Si ma intreb daca corectezi la fel si blogul lui Branzei sau a lui Ton pe care eu am vazut multe greseli. Daca da, cand ai timp de toate astea?
    5.De ce aceasta postare? Pt ca credeam si inca cred ca aveai nevoie de ea. Aveai nevoie sa nu iti raspunda cineva tot cu rautate la rautatea ta. Ai nevoie sa te trateze cineva ca un om real, nu un robot de corectat articole. Aveai nevoie cred eu sa te uiti la acele materiale si sa te gandesti daca cenusa se va alege de blogurile noastre sau daca zidesti aur, argint si pietre pretioase. Si cred ca si altii ar trebui sa invete ca nu se raspunde intr-un mod necrestinesc oricat de urate ar fi vorbele pe care cineva ti le arunca in fata. (Sper sa nu te provoace asta sa-ti dai in petec)

    6. Sunt in proces sa invat sa tac, dar oare nu ar trebui sa invatam amandoi arta asta? Pt ca vreau si eu sa intreb: De ce un astfel de raspuns urat, la o intindere de mana prietenoasa? De ce dai exemple care sti ca pot atinge coarde sensibile ca sa trezesti raspunsuri necugetate? De ce iti place sa agiti si sa faci parte din toate controversele? Te hranesti cu energie negativa? De ce te-ai hotarat sa fi mai dur anul asta? Ai luat aceasta decizie in rugaciune? Te mai rogi draga Alin pentru dusmanii tai, sau macar pentru prieteni?

    Eu stiu cum sunt eu si daca semanam un pic, cred ca starea asta de duritate se datoreaza unei indepartari de Domnul si de rugaciune. Caderea e lenta, dar e fatala.

    Asa ca te rog mult mediteaza la acele materiale video pt ca ti le-am trimis cu dragoste si cu interes real.

    P.S. Esti mult mai prietenos la telefon.🙂

    Cu drag, nu cu ranchiuna, Madalin.

    P.S.S. scuze de noile greseli gramticale, sper sa ma motivezi sa fiu tot mai atent la scris pe viitor🙂

  3. Nu mă interesează tipul acesta de discurs. Sînt ocupat cu lucruri mai importante decît să răspund oricărui individ care nu a învățat să converseze FĂRĂ a pune întrebări (sau a gîndi cu voce tare).

  4. Domnule Cristea, sunt şi eu un cititor nou al acestui blog, nu vă cunosc personal decât din mediul online, însă din câte am observat până în momentul de faţă, pe langă faptul că şi dumneavoastră aveţi greşeli gramaticale şi e normal, pentru că suntem oameni şi greşim, aveţi şi un ton de superioritate. Sau doar îmi pare mie?


Lasă un răspuns

