El te-a cumparat ca sa te elibereze

Am primit acest video de la o prietena si am plans. De mult nu am mai plans, desi vazusem inainte acest video, nu stiu de ce acum m-a atins asa. Sper sa va atinga si pe voi si sa va amintiti ca „El va cumparat ca sa va elibereze”.

Daca nu stiti engleza puteti vedea aici video-ul cu subtitrare in romana.

P.S. Mersi mult Hani.

Published in: on Septembrie 3, 2010 at 6:35 pm  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://calvinisti.wordpress.com/2010/09/03/el-te-a-cumparat-ca-sa-te-elibereze/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. ma bucur mult sa aud ca a folosit cuiva🙂

    e intr-adevar.. deosebit. mi-au ramas si mie intiparite puternic in urechi si in minte acele cuvinte spuse pe acel ton.. “He bought you to set you free!”

    multe binecuvantari!

  2. Reblogged this on Confesiunile mele – Augustin P..


Lasă un răspuns

