O marturie grozava despre puterea iubirii crestine

Am descarcat si luna aceasta interviurile de la Mark Dever de pe site-ul lui: si am avut o surpriza foarte placuta. Am fost socat sa aud marturia lui Mez McConnell intitulata „O marturie extraordinara a harului lui Dumnezeu” pe care o puteti asculta aici. (Daca sunteti interesati de lucrarea lui Mark va recomand si ultima conferinta. Gasiti resursele tot pe site-ul lui.)

Ce m-a impresionat nu a fost atat de mult rautatea lui si situatia in care se afla el, pt ca mediul imi este cunoscut, ci am fost surprins de dragostea crestinilor care l-au evanghelizat. Nu am putut sa nu ma gandesc daca eu as fi avut puterea sa fac ce au facut ei. Sa il iubesc pe un astfel de om intr-un mod atat de surprinzator, de lipsit de interes de riscant. Asta imi aduce aminte de Pilda „Tatalui risipitor” cum o numeste Tim Keller, in care tatal ii da inelul (un fel de cartea de credit a familiei) cu care se incheiau tranzactile in acea vreme exact fiului risipitor care isi batuse deja joc de o treime din averea sa.

Am fost atat de impresionat incat am cautat pe net mai multe despre acest frate si am gasit si blogul lui de unde am si preluat poza cu el si familia sa.

 

Va invit pe toti cititorii acestui blog sa meditati la dragostea si rabdarea celor care l-au evanghelizat, la sacrificile pe care le-au facut si la interesul real aratat fata de o persoana respinsa de societate. Meditati mai mult la asta decat la elementele socante ale marturiei lui Mez si nu uitati ca toata gloria i se cuvine lui Dumnezeu nu celor ce au evanghelizat, nici celui ce s-a intors.

 

P.S. Anunt acum ca incep cu acesta ocazie un proiect de a posta pe blog marturi ale fratilor din biserica noastra sau a prietenilor nostri pentru a putea fi incurajati de felul minunat in care lucreaza Dumnezeu si in Romania. Desi aceste marturi nu au o legatura foarte evidenta cu calvinismul, scopul calvinismului este sa dea intreaga glorie lui Dumnezeu si noi ne rugam ca aceste marturi sa implineasca acest scop minunat si maret. (Asta pt ca se poate sa ma intrebe cineva de ce pun astfel de resurse pe un blog despre calvinism)

 

Soli Deo Gloria

Published in: on Octombrie 11, 2010 at 2:27 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://calvinisti.wordpress.com/2010/10/11/o-marturie-grozava-despre-puterea-iubirii-crestine/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

