Curatirea Templului

Curățirea Templului

Nu ştiţi că trupul vostru este Templul Duhului Sfânt care locuieşte în voi şi pe care L-aţi primit de la Dumnezeu? Şi că voi nu sunteţi ai voştri?” (1 Corinteni 6:19)

Doamne,

când m-ai răscumpărat

Tu ai făcut din trupul meu un Templu,

și-ai vrut, prin Duhul Tău, curat să-l ții.

Cu timpul însă, m-am complăcut în dulcea amăgire

și Templul Tău l-am profanat

adăpostindu-mi idolii!

.

Coboară,

coboară-Te și-aici.

Cum Te-ai suit odinioară la Ierusalim

și-n Templul Tău de astăzi

Te rog să vii.

Căci am făcut din el o casă de negustorie,

deci fă-Ți și Tu din nou un bici

pentru a-l curăți!

.

Alungă

tot ce nu se cuvine

să se găsească într-un Templu sfânt,

și fii în râvna Ta

necruțător!

Distruge toate lucrurile prin care m-am mințit

că Te slujesc pe Tine

și-Ți sunt folositor!

.

Împrăștie

cirezile de fapte bune

și toate turmele-ngrășate de autoîndreptățiri,

ce le-am jertfit zelos ca să-Ți

câștig iubirea!

Scoate și-atâtea cârduri de merite religioase

ce-am vrut în ceruri să se-adune să-mi

cumpăr mântuirea!

.

Răstoarnă

și mesele unde mândria

se schimbă în moneda sanctuarului religiilor lumii:

Încrederea în Sine și Neîncrederea

în Dumnezeu!

Sau ura zdrobitoarei umilințe de a ști

că ți-e imposibilă automântuirea și nu e

doar „un lucru greu”!

.

Împletește

Doamne, un bici din trei funii:

din sfințenia, din mila și din dragostea Ta,

alungă afară ce nu Te cinstește

și tot ce e rău!

Să rămână în el doar a Ta dreptate, să-nceteze comerțul,

sfințește-l sub ochii lumii,

ca pe-un Templu al Tău!

Agnia P.

Published in: on Mai 16, 2011 at 9:10 am  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://calvinisti.wordpress.com/2011/05/16/curatirea-templului/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

