Ce este decenta biblica? C.J. Mahaney (video in engleza)

Buna dragii mei, dupa mult timp mai pun si eu un articol. Nu prea mai am timp de calculator, in special de internet. Intr-un fel ma bucur, pt ca m-am rugat sa nu mai pierd atat de multa vreme cu el. Sotia mea a gasit acest video si mi-a placut asa de mult incat m-am hotarat sa-l impart cu voi. Poate va amintiti ca ea a mai scris un articol despre decenta, daca cumva inca nu l-ati citit vi-l recomand, il puteti gasi aici.  Aceasta predica este ceva similar, dar cred eu, spus cu o asa finete si in mod atat de convingator incat nu stiu cum poti sa nu te gandesti serios la acest subiect dupa ce asculti aceasta mica predica. De asemenea mai este o predica buna pe acest subiect de Al Martin, dar eu cred ca nu este la fel de reusita ca cea pe care v-o arat acum, dar puteti sa o vedeti si pe aceasta aici.

Deci fara alte introduceri va invit sa reflectati la mesajul acestei predici:

 

Update

A doua predica tot de Mahaney am hotarat mai tarziu sa o pun, dar cred ca e la fel de buna:

 

Published in: on August 19, 2011 at 7:42 pm  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://calvinisti.wordpress.com/2011/08/19/ce-este-modestia-biblica-c-j-mahaney-video-in-engleza/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. Ştiu că mi se poate pune în cîrcă drept pătrăţoşenie, ceea ce este , dar zilele trecute am avut o discuţie cu cineva pe acestă temă: poate predica în biserică un bărbat care este divorţat? Răspunsul meu reflex este cunoscut deja. Imediat veţi întreba care sînt motivele pentru care a divorţat respectivul, a fost de vină el, soţia etc.

  2. Reblogged this on Confesiunile mele – Augustin P. and commented:

    Un articol mai vechi dar foarte important


Lasă un răspuns

