Ce este credinta/teologia reformata? R.C. Sproul

Buna dragii mei, am primit un mail de la Org. lui R.C. Sproul ca au pus gratuit la ei pe site cele mai cunoscute resurse ale lui si pot fi vizionate online.

Vreau sa va dau si voua ocazia sa ascultati aceste materiale pe care eu le consider foarte utile.

 

Aici puteti vedea prima lectie din seria numita „Ce este teologia reformata?”

 

Vizionare utila🙂

Published in: on August 29, 2011 at 9:51 am  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://calvinisti.wordpress.com/2011/08/29/ce-este-credintateologia-reformata-r-c-sproul/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. Am ascultat-o. Este foarte bine structurata si explica doctrinele protestante de baza intr-o maniera a la RC Sproul. Foarte usor de inteles si cu exemple si comparatii simple.
    O recomand pentru intelegerea justificarii, ispasirii, TULIP, credinta si fapte. etc.


Lasă un răspuns

