Esenta calvinismul practic – intr-o poezie de John Piper

Calvinistul

 

Am fost profund miscat de aceasta poezie pe care mi-a dedicat-o regina mea. Sunt parti din poezie care ma bucur sa vad ca ma descriu acum si totusi sunt altele la care doar aspir si sper. Domnul sa ma ajute sa fiu o lumina adevarata si stralucitoare pt invataturile acestea minunate ale Cuvantului lui Dumnezeu, poreclite acum calvinism, dar care sunt de fapt evanghelia curata si nepatata de umanismul galopand atat de obisnuit astazi.

 

SOLI DEO GLOIRA! de o mie de ori.

 

http://www.desiringgod.org/calvinist

Published in: on Decembrie 3, 2013 at 1:04 pm  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://calvinisti.wordpress.com/2013/12/03/esenta-calvinismul-practic-intr-o-poezie-de-john-piper/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 comentariiLasă un comentariu

  1. Reblogged this on Confesiunile mele – Augustin P. and commented:

    O poezie calda si aproape de inima mea

  2. Salut, Mada! Asa la indemana e blogul tau: cautam sa ma pregatesc pt adolescenti cu o lectie despre autoritate si nu mai stiam care erau celelalte tipuri de autoritate. Stiam ca cea pozitionala e cea mai slaba, dar nu mai stiam de unde stiam asta. Google, pe telefon fiind, noaptea, m-a trimis fix pe blog-ul tau. Mi-am facut lectia apoi rapid, cu materialul la indemana. Domnul sa-ti binecuvinteze eforturile! By the way, zilele astea mi-am dat seama ca si eu sunt calvinist, deci ma aflu pe blogul dedicat mie:d

    • Ma bucur Bogdan ca am putut sa-ti fiu de ajutor. Cum mai merge cu adolescentii? Sper ca totul e bine. Merci de prietenia ta.

  3. Foarte adevarat ca Dumenzeu nu ne-a facut roboti ca si cum ai apasa un buton si apoi ar functiona, dar intrebarea mea este bazata pe Efeseni 2:1-2 si intreg contextul cum putem sa facem o alegere pentru mintuire cind noi suntem morti in greselile si pacatele noastre?
    Multumesc!


Lasă un răspuns

