Revenire pe blog

Dupa o lunga pauza am decis sa inceptdin nou sa scriu pe blog, sper sa ma ajute si pe mine si pe cei ce din cand in cand mai intra pe aici. Am trecut prin tot felul de stari si intamplari in ultimul timp, de cand nu am mai scris, dar una din vestile minunate pe care le am este ca Dumnezeu ne-a mai binecuvantat cu un copil, primul nostru baiat si al doilea copil, Augustin Calvin. Astazi in timp ce-l tineam in brate si ii cantam, am inceput sa ii cant un cantecel cu alfabetul si in loc de obiecte care incep cu fiecare litera am inceput sa folosesc nume de personalitati marcante din istoria crestinismului. De fapt initial ii cantam alfabetul folosind numele familiei noastre, dar cum la „a” era Augustin si la „c” Calvin nu a fost greu sa trec la istoria Bisericii. Asa ca m-am hotarat sa scriu aceasta serie de articole, intr-un fel pt el, pt cand va creste mai mare. Si in aceasta serie de articole vreau sa-i recomand sa citeasca sau sa asculte povesteestiile sau biografiile unor oameni care pe mine unul m-au impresionat si care cred ca il vor ajuta si pe el in viata. Stim cu toii celebrul citat  care spune ca „Cei ce nu-si cunosc istoria sunt blestemati sa ii repete greselile” si de aceea vreau ca el sa beneficieze de experienta celorlalti, pt ca viata e prea scurta ca sa apuci sa faci toate greselile doar tu. Deci urmatorul articol va incepe cu litera „a”. Si persoanele pe care le recomand, sunt foarte diferite unele de altele. Si nu sunt toti reformati/calvinisti ci pur si simplu persoane care au avut un impact seminificativ in Biserica crestina si pe care eu ii respect. Unii sunt misionari, altii oamenii de stiinta. Unui sunt contemporani cu noi, altii au trait acum sute de ani. Unii sunt barbati altii sunt femei. Dar ceea ce ii uneste pe toti este faptul ca avem multe lucruri de invatat din povestea lui Dumnezeu cu fiecare dintre ei.

Sper sa mai fie de folos si altora aceasta serie de articole si sper ca si voi veti recomanda alte persoane care sa merite sa fie citite, cunoscute sau chiar dezbatute ca si influenta in crestinism. De asemenea puteti recomanda opere de-ale lor sau alte surse de informare cu privire la ei. Eu voi face trimiteri la destul de putine materiale ca sa nu incarc prea mult articolele. Pt cei care nu stiti engleza, imi pare rau, dar marea majoritate dintre sursele recomandate vor fi in limba engleza.

Madalin P.

Published in: on noiembrie 25, 2012 at 11:28 pm  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://calvinisti.wordpress.com/2012/11/25/revenire-pe-blog/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 comentariiLasă un comentariu

  1. asteptam… 😀

  2. Ma bucur de reintoarcere.
    Ca si comentariu la postarea ta as vrea sa-ti amintesc, ca multe surse pe care ai vrea sa le citezi tu sau altii exista deja si in romana….una ar fi „Confesiuni” de Augustin…si mai sunt multe alte carti de valoare scrise in romaneste, care mai mult decat atat, nu-si prea au intelesul decat daca sunt citite in romana, de catre romani (de ex. Steindhart…) Numa bine!

  3. se pare ca iar ai luat o pauza..:)… astept sa te reintorci la blog pt ca am cateva intrebari care necesita un raspuns. multumesc.

    • Poti sa mi le trimiti pe mail la potoroaca_m@yahoo.com pana o sa ma reintorc pe blog, fie pe acesta fie pe cel nou pe care o sa scriu mai mult de acum incolo


Lasă un comentariu